GYAKORI KÉRDÉSEK
1) Kik vásárolhatnak a Helia-D Professional webáruházban?
A Helia-D Professional webáruházban kizárólag képzett kozmetikusok vásárolhatnak, akik szakmai / üzleti tevékenységük során használják a termékeinket.
2) Miért nem látom a termékek árát?
A termékek árát csak a regisztrált vásárlók láthatják, miután beléptek a profiljukba. A termékeket kosárbatenni is csak a belépés után lehet!
3) Hogyan regisztrálhatok?
Kattintson a jobb felső menüsorban található "BELÉPÉS" menüpontra és az "ÚJ VÁSÁRLÓ" ablakban kattintson a "REGISZTRÁCIÓ" gombra, majd töltse ki a megjelenő űrlapot!
4) Miért kérik a regisztrációs űrlapon a kozmetikus bizonyítvány számát?
Mert a termékeink jelentős részét csak a megfelelő képzettséggel rendelkező kozmetikusok tudják rendeltetésszerűen és kockázatmentesen használni.
5) Mennyi ideig tart a regisztráció jóváhagyása és honnan tudom, hogy már vásárolhatok?
Arra törekszünk, hogy a regisztrációs igényeket a beérkezéstől számított 1 munkanapon belül ellenőrizzük és jóváhagyjuk. A regisztráció jóváhagyásáról értesítést küldünk a regisztráció során megadott e-mail címre.
6) Egyszer már regisztráltam, de nem tudok belépni. Mi lehet ennek az oka?
Ennek több oka is lehetséges:
- Elírta a jelszót. Megoldás: Ellenőrizze, hogy a kisbetű-nagybetű váltó nem maradt-e bekapcsolva a billentyűzetén! Telefonján - ha van ilyen lehetőség - kapcsolja be a jelszó megjelenítést, hogy ellenőrizni tudja a begépelt karaktersorozatot!
- Rosszul emlékszik a jelszóra. Megoldás: Kérjen új jelszót a megjelenő ablakban az "ÚJ JELSZÓ KÉRÉSE" gomb megnyomásával!
- 2018. július 12. előtt regisztrált. Ekkor rendszerátállást hajtottunk végre. Mivel a jelszó titkos adat és mi sem férünk hozzá, nem tudtuk az új rendszerbe felvinni. Megoldás: Kérjen új jelszót az előző pont szerint!
- Elírta az e-mail címét a belépési kísérlet során. Megoldás: Ellenőrizze a bevitt e-mail címet. (Gyakori hiba pl. a gmail.hu a gmail.com helyett.)
- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Megoldás: Gondoljon vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kapott-e levelet tőlünk! Ha nem kapott, akkor majdnem biztosan rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!
- Másik e-mail címmel regisztrált. Megoldás: Ha több e-mail címmel is rendelkezik, akkor próbálja ki valamelyik másikat!
7) Már kértem új jelszót, de nem kaptam semmit. Mi lehet ennek az oka?
Ennek több oka is lehetséges:
- Rossz e-mail címre kérte az új jelszót.
- Tele van a levelező fiókja és nem tud több levelet fogadni. Megoldás: Töröljön le régebbi leveleket!
- A jelszót tartalmazó levél a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.
- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Megoldás: Gondoljon vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kapott-e levelet tőlünk! Ha nem kapott, akkor majdnem biztosan rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!
8) Vannak termékek, amelyeket nem tudok a kosárba tenni még akkor sem, ha már beléptem a profilomba? Miért?
Ez két esetben fordulhat elő:
- átmeneti készlethiány van az adott termékből, vagy
- a terméket a webáruházban nem árusítjuk. Ebben az esetben ezt a termék adatainál külön feltüntetjük. Ezeket a termékeket a Mintaboltban személyesen lehet megvásárolni, vagy onnan telefonon megrendelni.
9) Hogyan tudom érvényesíteni a kuponkódot?
A kuponkódot a kosár oldalon a szállítási költségek megjelenítése alatt a "Kuponkód megadása" mezőben kell megadni pontosan úgy, ahogy az az akciós leírásban szerepel (kis- és nagybetűk is számítanak). Ezek után az "Ellenőrzés" gombra kattintva kel érvényesíteni. Az érvényesítés után a kosárban lévő értékből automatikusan levonódik a kupon által igénybevehető kedvezmény.
Amennyiben a kuponkódot a kosár oldalon elfelejtette megadni, akkor még lehetősége van a 2. lépésben - a szállítási és fizetési mód kiválasztása után - az oldal alján lévő mezőbe beírni.
Felhívjuk a figyelmét, hogy a megrendelés számlázása automatikusan történik, ezért megjegyzés rovatban megadott kuponkódot NEM áll módunkban elfogadni!
10) Mikor igazolják vissza a megrendelésem?
A megrendeléseket akkor igazoljuk vissza, amikor a feldolgozás során megbizonyosodtunk afelől, hogy van elegendő termék raktáron és a kiszállításhoz is rendelkezünk minden szükséges információval. A visszaigazolás a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül megtörténik abban az esetben, ha az azonnal teljesíthető. A 24 óra munkanapokra vonatkoztatva értendő.
A rendelés leadását követően küldött automatikus e-mail NEM VISSZAIGAZOLÁS, hanem csak egy igazolás arról, hogy a rendelés leadása sikeres volt és a rendszer rögzítette azt.
11) Leadtam egy rendelést, de semmilyen értesítést, vagy visszaigazolást nem kaptam. Hogyan lehetséges ez?
Ennek több oka is lehetséges:
- Tele van a levelező fiókja és nem tud több levelet fogadni. Megoldás: Töröljön le régebbi leveleket!
- A értesítés a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A leveleinket tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.
- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!
12) Mennyi idő múlva kapom meg a csomagot?
A csomagot a megrendelés visszaigazolásának napján adjuk át az Ön által választott szállító partnernek. A szállító partner a csomag átadásától számított 24 órán belül kiszállítja az az Ön által megadott címre vagy kiválasztott csomagpontra, ill. automatába. A 24 óra munkanapokra vonatkoztatva értendő. A csomag várható érkezéséről, illetve a csomagponton (automatából) való átvétel lehetőségéről a kiszállító partner e-mailben értesítést küld.
13) Miért nincs számla a csomagban?
A rendelések gyorsabb feldolgozhatóságának érdekében a számlát e-mailben - kinyomtatható formában - küldjük el a regisztráció során megadott e-mail címre a csomag összekészítésének napján. Amennyiben nem találja az e-mail fiókjában, akkor nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.